Sunday 15 May 2011

Bio Admins | Tak Kenal Maka Tak Cinta





SALAM SEJAHTERA.


posting kali ini bertemakan "tak kenal maka tak cinta". eh..bukan nk suruh bercinta dengan admin.bahaha! semenjak UBM dilancarkan admin tak pernah membuat penampilan agi kan. so,kali ni admin akan memperkenalkan diri memasing. jum tengok!





 




Nama : Mohd Aimman (EMANTHEHALIA)

Umur : 20



Sejak Bila Berblog : 4/2010 



Sebab Berblog : Pada asalnya mendapat galakkan dari A galak dan adiknya B monyok utk menghiburkan orang. Pengaruh2 dari artis utube barat. Disebabkan hajat tak kesampaian utk bervlog. Eman tampil dengan blog utk menghiburkan pembaca. InshaAllah dalam perancangan utk membeli DSLR utk memantapkan lagi Isi blog dan extra video. Ada apa dengan halia?









Nama : Mohd Taufiq Helios Othman

Umur : 23 years old


Sejak Bila Berblog : Februari 2010


sebab berblog : omg! susahnyer.. sebab minat kot...errr..dulu aku mula2 blog sbb ikot trend.nampak best je blog nih. tapi lama2 rasa best jadik penyampai blog nih. mcm2 aku bole sampaikan. kebolehan TYPO ak terutamanya. tapi sebab utama is aku ni jenid yang suke berkongsi..so,ape yang aku tawu..aku nk bekongsi dgn semua. dan itu sebab utama sekarang aku berblog. dan side income tuh pon ada gak la faktor mendorong aku.haha!!








Nama : Khairul Fikri (Kayif)

Umur : 21 tahun 2 bulan

URL Blog : www.kayif.com

Sejak Bila Berblog :  November 2010


Sebab Berblog : aku rasa dengan blog dapat meluahkan segala apa yang terbuku dihati dan diminda mengikut ketukan jari di keyboard bersama naluri dan pengalaman. hidup itu seni tagline diberi, ini melambangkan yang blog aku mempunyai pelbagai info dan pelbagai cerita untuk hiburan pembaca. semoga blog aku menjadi pilihan pembaca-pembaca semua.  








Nama : Zulsyamin Suhaimi

Umur: 20 thn


Sejak Bila Berblog : 2009-2011


Sebab Berblog : Semua orang ckp hobi. Aku pon. Bila dah lama dalam bidang ni, semua akan berubah. Inilah kronologi dalam hidup. Sentiasa mahukan yang terbaik. Pendapatan, Pendapat, Trafik, Kawan dan sebagainya sentiasa mengiringi perjalanan.








Nama : Mohd Azmir Shah Azmi

Umur : 20 Tahun



Mula Beblogging : May 2009


Sebab Berblogging : Hanya sekadar berkongsi ilmu pengetahuan dengan orang lain.Aku tahu yang rakyat malaysia kurang gemar membaca penulisan fakta yang serius,jadi aku tuliskan dgn santai..Lagipun kebanyakan penulisan itu sekadar pengetahuan am yang org patut tahu..Secara tidak langsung,blog ini turut menjadi perpustakaan kepada diri aku sendiri yang kadang2 agak pelupa..hehe










Nama : Aslann As (Mazlan Md Nor) 

Umur : 22 tahun 7 bulan



Sejak Bila Berblog : Oktober 2008 


Sebab Berblog : Sebelum terciptanya idea Mark Zukerberg mencipta facebook, medium yg popular pd zaman dulu adalah friendster dan blog. Asalnya aku buat blog ni sekadar mengikut rakan2 berblog sbg medium utk berkongsi apa jua pengalaman dan perasaan. Sehingga kini, blog merupakan tempat aku coretkan apa sahaja yg aku suka especially repekan membina aku (membina ke?), pd masa yg sama, step by step aku cuba memberi anjakan dan kemajuan pada blog aku selaras dengan nama blog aku, one step forward. Selain tu aku jugak menyukai Lisa..muahaha.. 










Nama : Syazwan Syafiq bin Satria Sarawak 

Umur : 18 URL 


Sejak Bila Berblog : 2008-2011


Sebab BerBlog : mula menulis blog dalam english, macam cenderung ke arah penulisan. dah dua tahun blogging dalam english, berhenti untuk fokus spm. lepas spm, sambung blog balik, blog lama tergendala+hacked. kebetulan beli domain untuk buat business, alang2 buat blog sekali :D. sekarang ni blogging ke arah semi-personal di samping berkongsi ilmu yang ada di dada.












Nama : Muhammad Hasif Bin Zulkifli 

Umur : 20 tahun dan single 


Sejak Bila Berblog : 30.10.2010 (6Bulan)


sebab berblog :Sebabnya,awal2 lagi,aku ada blog,sebab best tengok orang ada blog gak, dulu awal2,series,tapi blog cam haram,so delete.. Nak cr nama blog, pergh, macm cari anak ibu yg hilang do! Lepas tu,bile aku sem 3,dekat umah sewa, aku start dengan series.. Tp,masih noob, sejak tu lah aku start buat penulisan sendiri.. masa awal2 aku suka COPY!! hahah.Sekarang aku tengah nak cari awek yg suke berblogging.. lalala.. Mai la kat aku wei..hahah!




UBM : nk detail lagi..tanya merek sendiri :)

30 comments:

t e m b u m e said...

hensem2 admin ni rupenye. hahaha

hai adik-adik!
:P

Mahirararara said...

#retis woo sume admin UBM HAHA !

Unknown said...

macho2.. haha

kaizen said...

admin pompn xde ke?? leh try ngorat...wahahahahaha

Namio Oo said...

kenal taufiq n kyerull je..yg lain tak kenal...tak popular kot.. hahah

farhah dzarif said...

wahhh :O

Anonymous said...

aieda cume kenal kayif jep :)

HazHand said...

wah!! hnsem nye yg plg bawah uh!! hahaha

Cipina said...

amboi. muda2 lagi admin2 UBM no..

Unknown said...

waa..ganteng2 rupanya admin noh haha

hai abang2!!

"Cik Belog Kecil" said...

SUME ENSEM MEN EK..HIHI

hana said...

wah..
terkesima tgk semua admin..
hehe

Anonymous said...

waaa semua lelaki

jiha said...

wahh..
ramai rupenye admin UBM ni..
pompuan tak de ke??..

zahidah dihaz said...

admin semua lelaki rupanya...


New Entry: Thursday yang sedikit blues

♥sophie♥ said...

wah :D semua jejaka ekk :)

Dianz Ipoh said...

woott~~ woot~~ :))

Halusinasi said...

semua artis...k, fine, aku jeles...

www.dunialandax.com said...

#retis habis weyh korang!HAHA

anah samsudin said...

oowwhh , baru tau insan2 disebalik tabir UBM ni..

btw , nak apply jadik admin perempuan boleh ? hahaha =P

Zik said...

semua muda2 lagi... adoi terasa diri nih dah tua...hehe..

ezza haniza said...
This comment has been removed by the author.
Miss Butterfly said...

mcm ramai plak adminnye.. btw, keep it up..!

*ingtkn emanthehalia lagi TUA dr aku upenye umo same. muahahaha

Orang Kampung said...

laki belaka..
caya la..

suha said...

erk cm dh terjatuh hati ler kt sume

aslann..itteww sukeww nengok awak..comelzz gileww..nnti itteww tweet tweet ek..

ok itteww dh geliww..

suha said...

erk agak2 comment cik suha yg 1st td d approve oleh prof x?haha

MissNadh said...

kenapa semua lelaki dan ensem plak tu..uhukk!

jasmine jaszlee said...

Semua lelaki . HAHA smart ahh .

Suka ayat admin yg last ; hasif .

HAHA sempoi lu bro . Btw , caya lahh korg !

Syahirah Rasdi said...

mantap lah!!handsome2x adminnye...(ayt jge hati..hahaa!!)pape pun..gudluck!!

blog owner said...

hensemnyer admin2 sini..
wink wink... ^^,

Students

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger